.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشگاه شهدای ساری با ترک تشریفات مناقصه آماده سازی شود
رئیس هیات فوتبال مازندران آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری را با ترک تشریفات مناقصه خواستار شد.

به گزارش شمال نیوز، رحیم درزی خلردی گفت: از استاندار مازندران که قطعاً یکی از دغدغه‌های اساسی وی ورزش استان است، خواهش می‌کنم دستورات لازم را جهت آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری صادر فرمایند تا با ترک تشریفات مناقصه، کار آماده سازی با سرعت بالا شروع و در سریع‌ترین زمان ممکن ورزشگاه شهدای ساری برای برگزاری مسابقات نساجی در لیگ برتر فوتبال آماده شود.

هرچند شرایط فعلی این ورزشگاه به گواه متخصصان از جمله رفعتی نماینده فدراسیون فوتبال، مناسب نیست ولی بی شک با دستورات استاندار و اقدام جهادی می‌توان زمین را آماده انجام مسابقات کرد که این مهم قطعاً موجب شادمانی و نشاط مردم استان به ویژه جوانان ورزش دوست مازندران خواهد بود.

به گفته درزی خلردی در حال حاضر نیمی از این فصل مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته شده و با توجه به اینکه آماده سازی ورزشگاه وطنی قائمشهر جهت حضور تماشاگران و برگزاری مسابقات در سطح استاندارد لیگ برتر، زمانی بیش از پایان این لیگ را می‌طلبد، بهره برداری عاجل از ورزشگاه شهدای ساری برای میزبانی مسابقات نساجی ضروری به نظر می‌رسد.

در جلسه‌ای که روز ۲۷ دی ماه برای تصمیم‌گیری درباره بازسازی ورزشگاه شهدای ساری در محل استانداری مازندران برگزار شد با بازسازی و مرمت چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری مخالفت شد.

پس از چند روز بلاتکلیفی درباره شروع کار ترمیم چمن ورزشگاه شهدای ساری، ترک تشریفات بازسازی و مرمت این ورزشگاه با مخالفت مدیرکل فنی و امور عمرانی استان مواجه شد تا مرمت و بازسازی چمن ورزشگاه شهدای ساری منتفی شود و همچنان شاگردان ساکت الهامی در تیم نساجی خارج از خانه بازی‌های خانگی‌شان را برگزار کنند.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری که سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسیده است، در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال میزبان بازی‌های نساجی قائمشهر بود که به دلیل کیفیت نامناسب چمن آن، امکان ادامه بازی‌های در آن میسر نشد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.